Lovpakke til bil

Vi tilbyder professionel undervisning til bil kørsel.

Har du spørgsmål?

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Effektiv
planlægning

Personlig
undervisning

Fleksibel praktiskkørsel

Alm. lovpakke til bil

Vores lovpakke til bil er den perfekte løsning for dem, der ønsker at køre i bil på en professionel og effektiv måde. Vi har mange års erfaring inden for kørerundervisning, hvor vi derfor er erfarne og kvalificerede.

Med vores lovpakke til bil får du en omfattende og skræddersyet undervisning, der er tilpasset dine individuelle behov og niveau. Vi sørger for, at du får den nødvendige teoretiske viden og praktiske færdigheder, der er nødvendige for at bestå både den teoretiske og praktiske prøve.

Vores køreskole i Vanløse har en høj succesrate, når det kommer til at hjælpe vores elever med at bestå deres køreprøve. Vi tror på, at den bedste måde at lære at køre på er gennem praktisk træning, og vores undervisningsprogram er designet til at give dig masser af tid bag rattet.

Vores undervisningsmetoder er baseret på de bedste pædagogiske principper og teknikker, og de er designet til at give dig den bedst mulige køreoplevelse. Vi tilbyder også en bred vifte af undervisningsmaterialer og ressourcer, der kan hjælpe dig med at forberede dig bedst muligt til prøverne.

Vi tilbyder også fleksible undervisningsplaner, der kan tilpasses din tidsplan og andre forpligtelser. Som din kørelærer står jeg altid tilgængelig for at besvare eventuelle spørgsmål og tilbyde rådgivning og støtte, når du har brug for det.

Så hvis du er på udkig efter en pålidelig og effektiv køreskole, så er vi det perfekte valg for dig. Kontakt os i dag for at få mere information om vores undervisning eller for at tilmelde dig til vores køreskole.

LOVPAKKEN:

Pris i alt: 10.900,-

Der tages forbehold for eventuelle prisændringer- og korrekturfejl.

• Prøvegebyr til Færdselsstyrelsen 1170,-
  • Afholdelse af køreprøve 1500 ,-
  • Afholdelse af køreprøve udenfor København 2000,-
  • Kørelektion på 45 minutter 450,-
  • Førstehjælpskursus 700,-
  • Lægeerklæring 300-600,-*
  • Online teoriprøver 300,-
  • Bestillingsgebyr teori / køreprøve 200,- hver
  • Aftenstillæg til kørsel efter kl 17:00. 100,- (gælder ikke mørkekørsel)
  • Weekendstillæg: 150,-

TILMELD DIG ET HOLD

Hvis du anbefaler en ven/veninde så får du en gratis lektion af en værdi på 450kr.
Du er velkommen til at deltage til vores introaftener hver mandag kl 16:30 (ingen tilmeldning nødvendigt)

Du er tilmeldt holdet når du modtager en bekræftelse.

køreskole

Teoriundervisning:

For at få et gennemføre forløbet, skal du gennemgå den lovpligtige teori og praktisk undervisning som indeholder 53 lektioner á 45 minutter til en samlet pris af 10.900,-

Kørsel i bil:

Ruterne er planlagt således, at tiden ikke spildes.

Vi starter med kørsel 1, med de nemme manøvrer, og efterfølgende har vi bygget undervisning med stigende sværhedsgrader. Alle ruter er planlagt, så vi får brugt tiden bedst muligt.

Tag lovpakken til bil HOS OS

Hvis du ønsker at tage lovpakken til bil, så er du kommet til det rette sted. Hos os hjælper vi dig godt på vej, så du kan køre på offentlig vej.

På vores køreskole har vi erfarne kærelærer, der kan hjælpe dig med at lære de grundlæggende regler og færdigheder, der kræves for at køre. Vi har også moderne køretøjer, der gør det sikkert og behageligt at lære.

Forløbet tager typisk 3 måneder, hvor i tralve perioder kan der forekommer lidt længere ventider på teori- og køreprøver hos færdsselsstyrrelsen. Kommer du hurtigt igennem forløbet kan du stå med kortet indenfor 10-12 uger.

Vi glæder os til at hjælpe dig med at få dit kort til bil. – Har du kørselsforbud eller har du mistet dit kort, så kan vi også hjælpe dig. Kontakt os i dag for at planlægge et besøg.

køreskole
Trafikskole

Hvordan foregår kørelektionerne?

Vores køresel lektioner er en kombination af teoretisk og praktisk undervisning, hvor du vil lære at køre bil på en sikker og effektiv måde. Vivil guide dig gennem hver lektion, og hjælpe dig med at udvikle dine kørefærdigheder og teknikker.

Under lektionerne vil du lære om forskellige aspekter af kørsel, såsom regler og lovgivning, trafiksikkerhed, køreteknikker, og meget mere. Vores undervisning er designet til at være interaktiv og engagerende, så du kan lære på en måde, der passer bedst til dine behov og læringsstil.

Du starter ud på en manøvrebane, som fungerer som en lukket øvelsesplads inden du kommer ud på den rigtige vej. Her får du også en grund forståelse for det køretekniske samt en følelse for bilen.

Vi starter med nemme manøvrer i kørsel 1, og gradvist øger vi sværhedsgraden og udfordringerne i de følgende lektioner. Vi vil også give dig feedback og evaluere dine fremskridt efter hver lektion, så du kan se hvor meget du har lært, og hvor du stadig har brug for mere træning.

Ofte stillede spørgsmål

For at få et kørekort skal man være mindst 18 år gammel. Men du kan allerede starte på forløbet når du er 16 og 9 mdr.

Vi afholder introaften hver søndag kl. 15.00 og her lører du om hele forløbet, dokumentationer og hvad der kræves for at gennemføre forløbet.

Vi har en pakke til alle, og vi kan skræddersye et forløb til dig om du skal generhverve eller har et kørselsforbud. Alt du skal gøre er at kontakte os, så finder vi frem til den rette løsning og et skarpt tilbud, der passer lige til dig.

Hele forløbet tager ca. 3 måneder at gennemføre.

Klik her for at tilmelde dig.

Så kontakter vi dig.

Kom til en gratis introaften

Vi afholder gratis introaften hver mandag kl 16.30 på vores køreskole i Vanløse, hvor du kan komme og møde os og høre om vores forløb.

Introaftenen er det perfekte sted at stille spørgsmål og komme i gang med processen. Få booket dig i vores kalender, så ser vi frem til at tage imod dig.