Lovpakke til MOTORCYKEL

Vi tilbyder lovpakke til motorcykel i Vanløse

Har du spørgsmål?

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Effektiv
planlægning

Personlig
undervisning

Fleksibel praktiskkørsel

Lovpakke til motorcykel - alt i en

Introaften til MC – Hver tirsdag kl 17.00 mellem Marts og oktober

Vi tilbyder en unik og omfattende lovpakke til motorcykel, som dækker alle dine behov og sikrer, at du er klar til at tage køreprøven. Vores lovpakke er udviklet af erfarne og kompetente kørelærere, som har et stort fokus på sikkerhed og kvalitet.

Vi er stolte af at være de bedste i branchen, og vores høje standarder afspejler sig i vores lovpakke.

Du får altid individuel feedback og vejledning, for at sikre den bedste læring. Derfor vil du altid være i de bedste hænder, når du træner og øver dig på at køre motorcykel. Med vores lovpakke kan du være sikker på, at du får den bedste uddannelse og støtte på din vej mod at blive en kompetent og sikker motorcyklist. Tilmeld dig allerede i dag og start din rejse.

LOVPAKKEN:

Pris i alt: 9.999,-

Der tages forbehold for eventuelle prisændringer- og korrekturfejl.

Hvis du anbefaler en ven/veninde, så får du en gratis lektion af en værdi på 500kr.

Udgifter udover lovpakken

• Prøvegebyr til færdselsstyrelsen 1170,-*
  • Lægeattest 300- 500,-*
  • Praktisk prøve 1400,-*
  • Ekstra lektioner a 45 minutter 500,- (efter behov)
  • Adgang til digital undervisning og teoriprøver 300,-
  • Reservations af bane til praktiskprøve 600,-*
  • Weekendstillæg: 150,-

* er obligatorisk

TILMELD DIG ET HOLD

Hvis du anbefaler en ven/veninde så får du en gratis lektion af en værdi på 450kr.
Du er velkommen til at deltage til vores introaftener hver mandag kl 16:30 (ingen tilmeldning nødvendigt)

Du er tilmeldt holdet når du modtager en bekræftelse.

Hvordan foregår teorilektionerne?

Vores teorilektioner er nøje planlagt og tilrettelagt, så du får den bedste undervisning og viden om motorcykelkørsel. Vi tager et hold ad gangen, så der kan være fuld fokus på holdet. Undervisningen er varierende mellem PowerPoint, tavleundervisning og en undervisningsplatform.

Vi har dig i centrum, så vores undervisning handler nemlig om dig og dine individuelle behov. Når du får teoriundervisning hos os, får du både den praktiske undervisning i parallel med teoriundervisning. På den måde bliver vi sikre på, at finde mening med både teoretisk- og praktiskundervisning.

Vi har undervisning hver søndag kl. 10:00. Tilmeld dig vores hold allerede i dag og bliv udrustet og sikker på vejene efter, at du har fuldført dit motorcykel forløb hos os.

motorcykel kørekort

Hvordan foregår kørelektionerne?

Vores motorcykel kørelektioner er tilrettelagt med fokus på din individuelle udvikling og sikkerhed på vejen. Ruterne er planlagt således, at tiden ikke spildes.

Vi starter med en grundig gennemgang af motorcyklen og dens funktioner, inden vi går i gang med kørslen. Ruterne er nøje planlagt, så du gradvist kan øve dig i nemme manøvrer og derefter udfordres med stigende sværhedsgrader.

Vi lægger stor vægt på at skabe et trygt og tillidsfuldt læringsmiljø, hvor du kan stille spørgsmål og få individuel feedback på dine kørefærdigheder. Som din kørelærer guider jeg dig igennem hele forløbet og sørge for, at du er klar til at tage den teoritiske og prakiske prøve til motorcykel.

Vi tilbyder løbende holdstart, så du kan tilmelde dig det hold, der passer bedst til din kalender. Tilmeld dig vores motorcykel forløb allerede i dag og bliv en sikker og kompetent motorcyklist.

Sådan FORBEREDer du dig FØR DU STARTER

Lægeerklæring:

Du kan i forvejen bestille en lægeerklæring hos din egen læge.

Lægeerklæring må ikke være mere end 3 mdr. gammel før aflevering til borgerservice.

Vi anbefaler at du laver din lægeerklæring tæt på din holdopstart.

Førstehjælp kursus:

Hvis du har et bilkørekort i forvejen, så behøver du ikke at have førstehjælpskursus.
Har du til gengæld ikke et, så skal du tage et os hos os.

Personligt udstyr:

Tøj og støvler låner du gratis hos os.

Vi har følgende størrelser: M, L, XL, XXL.

Hvis du har solide støvler (fx. militærstøvler eller lignende), så kan de også bruges til kørsel.

Vores motorcykler:

SV650 er med sin V-Twin motor en køreoplevelse fra start til slut.

Den kvikke V-Twin motor som yder hele 76 HK står for soundtracket med sin umiskendelige v-motor lyd.

Motoren yder 64NM som sikrer et godt træk fra lave omdrejninger.

At motorcyklerne er udstyret med ABS, er måske ikke noget nyt i denne klasse.

Men at SV650 også har Low RPM-system (hæver omdrejningstallet og letter igangsætning fra lave hastigheder) samt Easy start system (starter med ét tryk på startknap) understreger niveauet på SV650.

Vægt & Størrelser:

• Vægt kg.: 188,0
  • Vægt incl. benzin kg.: 198
  • Alt. sæde -højde max i mm.: 790
  • Sædehøjde min i mm.: 785
  • Akselafstand mm.: 1445

Ofte stillede spørgsmål

Når du er 24 år har du ret til at føre stor motorcykel.
  • 18-19 år. – Lille Mc (A1)
  • 20-23 år. – Mellem Mc (A2)
  • 24-99 år. – Stor Mc (A)

Ja.

Det kan vi godt hvis du gerne vil opgradere dit motorcykelkort.

Du skal bare op til praktiskprøve tilhørende den kategori du vil opgraderes til.

Det kræver at du har to års kørsel erfaringer

Vi klarer normalt al undervisning på 4 uger.

Derefter er det kun færdselsstyrelsens ventetider der sætter begrænsninger.

De fleste Mc elever står med deres nye kørekort i hånden 10-12 uger efter de er startet.

Hvornår er der teoriundervisning?

Vi har teoriundervisning hver tirsdag kl 18.00 og søndag kl 10:00

Hvad koster det at køre ekstra udover lovpakken?

Prisen er 500 kr for en 45 minutters kørsel.

Klik her for at tilmelde dig.

Så kontakter vi dig.