KØRELÆRERUDDANNELSE TIL MOTORCYKEL​

undervisning

Fleksibel praktiskkørsel

Bliv kørelærer til motorcykel

Drømmer du om at blive kørelærer og lære andre at køre på motorcykel?

Hos Sammys trafikskole udbyder vi kørelæreruddannelse til motorcykel. Vi skræddersyer dit forløb og hjælper dig hele vejen igennem forløbet, så du ikke bare føler dig som et nummer blandt alle de andre. Vi dækker dine behov, og dermed matcher kvaliteten prisen. En billig løsning er ikke altid den bedste løsning.

Hos Sammys trafikskole tilbyder vi, at du kan prøve igen uden at betale ekstra omkostninger til køreskolen, hvis du ikke består kørelærerprøven i første forsøg. Det er din garanti for, at vi vil gøre vores bedste.

Der er mange jobmuligheder, når du starter som kørelærer. Husk at du skal forny din kørelæreruddannelse hvert 5. år med en kørelærer efteruddannelse.

Du kan ikke uddanne dig til motorcykel kørelærer (KAT A), før du har bestået din bil kørelæreruddannelsen (KAT B), derfor hjælper vi dig gerne med kørelæreruddannelsen til bil, hvis du endnu ikke er uddannet kørelærer.

Vi ved hvad en kørelæreraspirant har brug for, og vil dermed gøre alt for at opnå succes i sidste ende med alle vores aspiranter. Det er en nemlig succes for alle parter.

Undervisning i kørelærerudannelsen

Vi starter altid med kundskabs spørgsmål og undervisning allerede i del 1, og dermed styrker vi dine kompetencer sammen.

Kørelæreruddannelsen er opdelt i to dele
1- Forprøve. Se kravene her
2- Afsluttende prøve. Se kravene her.

Der er nogle adgangskrav, som du skal udfylde før du starter:

Følgende skal være opfyldt inden, du påbegynder din uddannelse:

1. Du må ikke de seneste 2 år have været frakendt førerretten eller fået den inddraget administrativt.
  2. Du skal have erhvervet kørekort til personbil, kørekort til lastbil, kørekort til lastbil med påhængsvogn og til motorcykel.
  3. Du skal også have et voksenpædagoisk grundkursus kursus (AVG) på 120 timer, eller et kursus som udløser 10ECTS point.
  4. Du skal være fyldt 24 år inden du kan få din godkendelse, og ikke være dømt for et strafbart forhold, som kan begrunde en nærliggende fare for misbrug af din stilling som kørelærer
    Den formelle krav kan læse her.

Kontakt os pr. mail eller mobil, hvis du har et spørgsmål, så planlægger vi dit forløb.

Kørelæreruddannelse pris

Kørelærer til kat. A – Del 1

Udfyld vores formular for at få information om holdstart. Vi kontakter dig hurtigst som muligt.

Pris del 1(forprøve): 9.500 kr

Pris del 2(afsluttende): 22.500

Kontakt os hvis du ønsker at dele betalingen op i rater