OM SAMMYS TRAFIKSKOLE ​

undervisning

Fleksibel praktiskkørsel

HVORFOR VÆLGe OS?

Når du starter hos os, så underviser vi enten ren motorcykel undervisning eller bil undervisning, uden at blande elever fra bil eller motorcykel.

Det betyder at vi bringer eleven i centrum, og dermed er der mere plads til, at stille uddybende spørgsmål og dialog.

Vi veksler i mellem de forskellige undervisningsmetoder, så undervisning ikke bliver ensartet og demotiverende.

Teoriundervisning kommer før praktiskundervisning:

Den praktiske undervisningsforløb er bestemmende for, hvordan den teoretiske undervisning skal tilrettelægges og gennemføres. Du får derfor teoriundervisning før du kommer ud på vejen.

HVAD SKAL EN LOVPAKKE INDEHOLDE IFØLGE AF LOVEN?

Ovenstående er den minimale krav for eleverne.

De færreste bruger ekstra lektioner til kørsel på vej.

køreskole

MØD DIN KØRELÆRER sammy

Fra 2008-2019 har jeg arbejdet som bioanalytiker på et laboratorie.

Et job på laboratorie krævede en del planlægning, omhu og præcise resultater.

Dette har afspejlet sig i mit job som kørelærer. Udover at være en fleksibel kørelærer med dine behov i fokus, er jeg også særligt godkendt som kørelærer.

For at få en god køreuddannelse, kræver det planlægning og præcision samt planlægning og struktur.

Hvis planlægningen er optimal fra starten, får du et hurtigt og billigt motorcykel eller bil kort.

Jeg lægger vægt på, at du får en god oplevelse, samtidig hjælper jeg dig med at være sikker billist, når du har erhververet dit kort.

Du skal ikke føle, at du mangler noget af undervisningen.

TILMELD DIG ET HOLD

Hvis du anbefaler en ven/veninde så får du en gratis lektion af en værdi på 450kr.
Du er velkommen til at deltage til vores introaftener hver mandag kl 16:30 (ingen tilmeldning nødvendigt)

Du er tilmeldt holdet når du modtager en bekræftelse.